My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia
There's HELL In Hello & There's GOOD in Goodbye . That's Why You Shouldn't Be Afraid Of Goodbye But Be Careful With Each of Hello .

Tuesday, July 22, 2014

Di sini senang rasanya kuluahkan segalanya , kerana aku yakin , belum tentu ada siapa membacanya .  Nak diluah di fb , nanti dikecam sebagai attention seeker . Aku takperlu perhatian orang , aku takdamba ramai kenalan , aku benci diminati sekalian 'jantan' . Menoleh sejenak kebelakang , semuanya sebenarnya salahku . Salahku mencintai tanpa menilai siapa aku , layakkah aku , statusku , sifatsifatku . Dari kecik mak pesan , '' pilih orang yang sayang kau lebih , kau tak sayang dia sangat pun takpe '' . Tapi aku selalu degil . Tak pernah pegang katakata itu . Mungkin satu masa bila aku buta , aku mampu melaksanakannya . Buta hati , mata dan jiwa . Saat mencurahkan cinta dan kasih syg bukan lagi keutamaan . Saat dimana aku hanya menerima dan melayan dengan hati kosong . Aku sendiri seolah keliru dengan hatiku . Apa yang aku mahu ? Dia memang terbaik bagi aku , cuma mungkin aku bukan terbaik untuk dia . Sebab tu katakata nya pada aku sering terdengar kasar , tegas , menyakitkan hati . Atau mungkin cuma perasaan ku . Aku rasa takpernah sekali pun aku berkasar padanya , kerana aku tidak mampu . Live today alya , just live for today . The day will come , maybe tomorrow , or day after tomorrow , takde siapa yang tahu . Bila kau terlalu lembut dan lemah , perasaannya begini . Bila kau terlalu kasar , perasaannya begitu . Kenapa ? Kenapa mesti macam ni ? Stop crying okey , it doesn't solve anything . Yes , it makes you stronger . Stand still and held high . Damia needs you !

No comments: